onsdag 29 december 2010

Vad vill ni läsa om 2011!

I och med att knappt ingen kommenterade vad de önskar mer inför 2011 så måste det ju innebära att ni är nöjda med vad jag tar upp här i bloggen. Här kommer i alla fall en ny chans för er som missade det förra gången.

Skriv precis vad ni tänker och tycker.. Både positiva och negativa saker..

Vad önskar ni mer.. Ska jag skriva mer om mat, träning, familj, inredning?
Jag vill att ni som läser min blogg ska få läsa om sånt ni tycker är kul och intressant.


Tack på förhand!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Nicki! Din blogg är mysig! jag önskar mer inrednings bilder och pyssel...ha det super!
kram syssling Malin

Sherlock sa...

Familj, och barninredning är jag intresserad av.. :P

nickiwindh sa...

Skall bli :)
Tack för kommentarerna..

LIVET MED MAT sa...

Du får gärna skriva var du hittar dina grejer, både nya och gamla, för oss som inte har lika bra koll :)

Och kanske vad du använder för material, typ av färg mm.

Sandi sa...

Jag tycker du ska fortsätta som du gjort, skrivit på ditt eget vis; för inget är mer unikt än just det. Skriva vad som faller dig in, precis då vid det ögonblicket när du väl väljer att blogga; blogga för att du vill och kan, och känn dej aldrig tvingad för att "fylla ut" och bara skriva för att skriva. Du förstår nog hur jag menar.. Så mitt råd är bara; fortsätt på samma vis som förut! En blanding av allt det där som finns i just ditt liv :)

God Fortsättning! HUGS/Sandi