tisdag 21 december 2010

Damerna på besök!

Godmorgon!

I natt vaknade Nelli som vanligt vid kl 4 och sen redan vid kl 7 så det blev ett litet bakslag. Känner mig dödstrött idag, och då har jag bara sovit 2 timmar mindre än igår natt. Konstigt att 2 timmar kan vara så viktiga, får ta igen det till helgen. Sitter här i soffan och halvsover framför nyhetsmorgon, Nelli är mätt och belåten och ligger och jollrar bredvid mig. 


Igår kväll fick vi besök av mycket fina flickor, Emelie, Wickert, Ds, Hanna målvakt och Kristensson! Tack för jätte fina presenter, min dotter är fruktansvärt bortskämd! Jag fixade i ordning lite julmys här hemma med glögg, julmust, pepparkakor, lussebullar, clementiner, "skumma tomtar" osv. Blev en riktigt lyckad kväll då Nelli skjutsades fram och tillbaka i soffan, hehe. Skall komma ihåg att ni sa att ni kunde sitta barnvakt, ser även fram emot de där Sf biljtetterna, hehe ;) 

Nej ska fixa lite här hemma nu för kl 11 får vi besök av Jens, Jonathan, Berit och Maja, lite familjemys såhär på tisdags förmiddagen. Blir nog samma meny som igår, kaffe/te ingår ;)

Vi hörs av sen, ska försöka skriva ett inlägg till idag! 
Kramar!

Inga kommentarer: