torsdag 16 december 2010

Mysdag!

Hej på er!

Idag har jag och Nelli haft en riktigt mysigt dag med Mari och Arvid. Först blev det fika på Landhs där vi blev kvar ett bra tag och fick trängas med allt folk vid lunchen. Våra små lämnade lite revir då de både rapade och spydde, hoppas ingen tog illa upp när de satt och njöt av sin lunch, haha. Sen tog vi en promenad i snöyran och kämpade med att dra våra vagnar. Min vagn är ju nästan som Volvos Cross country så för min del funkade det bra men tyckte lite synd om Mari med hennes vagn. Provade att köra den en sväng och vilken skillnad det var, tre hjul har ju en fördel när man är i butiker osv för då är våran krånglig. För er som ska köpa ny vagn så kan jag rekommendera Brio kombi vagn starkt, vi är jätte nöjda. Den enda negativa är att den är rätt klumpig och tar stor plats i bilen. Så tänk er för innan ni köper den så den går in i er bil.

Snart ska vi iväg till Nellis famor och farfar, vi har blivit bjudna på middag. Ska bli riktigt mysigt och framförallt gott. Jonas har tjatat länge om sin mammas köttfärsbiffar så ska bli kul att äntligen få smaka på dom. Spännande!

Farmor, farfar och Nelli 3 dagar gammal!

Nej om jag ska få något gjort här hemma idag så får jag sätta fart. Ta hand om er. KRAM!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vad skönt att bli bjudna på middag och slippa laga mat! Jag ska faktiskt också äta biffar idag, min farmors är dom godaste jag vet men idag får det duga med mina egna. När kommer bilderna på Jonas hörna upp då? Puss och kraaaam

nickiwindh sa...

Hej! Nej det är underbart att bli bjuden på middag, slippa stå i köket själv, underbart! Nu är de uppe ;)

mari sa...

haha, ingen fara med mig men det var stor skillnad på vagnarna! bra träning får man tänka, kommer ju iallafall ut!!! kram