onsdag 22 december 2010

Inget vatten!

Stor vattenläcka på Finkgatan i Mullsjö, TYPISKT!

Ja tyvärr så har vi inget vatten hemma, upptäckte detta i natt när jag skulle mata Nelli. Som tur var hade jag lite vatten i en kanna i kylskåpet, annars hade det varit kris. Så nu våldgästar vi mamma hela dagen :) Mötte de som skulle reparera läckan och de sa att pga kylan så kommer det nog ta ett bra tag innan problemet är löst. Suck! Att man är så beroende av vatten, känner mig helt handlingsförlamad. Sprungit och dragit i kranen ett x antal ggr även fast att jag vet att det inte finns något vatten. Man är ju inte känd för att vara smart direkt. Hoppas vattnet kommer tillbaka till kvällen så man kan få ordning på tvätten innan jul. Behöver även lite vatten till att fixa julkäk, jaja bara att gilla läget. Får ta med oss vatten ifrån mamma och pappa så vi har till Nellis mat och till toalett besöken i alla fall.

Ni får tycka lite synd om mig ;) Hehe, skoja bara!

Inga kommentarer: