tisdag 14 december 2010

Inredning

Min stora passion här i livet är inredning och sen Nelli kom så har jag varken haft tid eller lust att skriva om det. Allt har kretsat kring min lilla prinsessa och konstigt vore ju annat. Idag tog jag i alla fall tag i att ta lite kort här hemma på saker och ting som jag inte redan visat er. Kommer ni t.ex. ihåg när jag skrev om mina renoveringsobjekt i somras? Jag ärvde en gammal sekretär av mormor och den har jag och min mamma gett ett nytt liv. Är inte helt klar med den för ska även få dit en text, inte kommit så långt bara. Tänkte även lägga upp lite bilder ifrån Nellis rum, där är jag ännu inte klar och lär väl aldrig bli. Det tillkommer nya fina saker var och varannan dag och det är svårt att få ordning och reda på allt. Jag gillar ju den gamla och mysiga stilen och det är faktiskt svårt att få till det i ett barnrum. Sen vill jag inte heller göra det allt för mycket Nicki där inne för det är ju faktiskt Nellis rum. Så varför lägga ner tid när det troligtvis kommer att vara barbie tapeter i slutändan ändå, hehe. Bara Lillan är nöjd så får hon ha precis hur hon vill i sitt lilla krypin. Hoppas jag får tillbaka gnistan igen om att förvandla gammalt till nytt och då delar jag med mig av det, det lovar jag er. Hitta några loppisfynd, shoppa loss som förr, längtar!

 Sekretär före
Sekretär före
 Sekretär efter
 Sekretär slutresultat
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Nellis rum
 Vårt sovrum, sol, vind och vatten tema
 En gammal livboj kan också få ett nytt liv
Vår julgran + klappar

4 kommentarer:

Jonas sa...

Jaha...min lilla hörna fick inte vara med på bild!!!

Puss puss.. ; )

Nicki sa...

Jodå, kan lägga upp bilder idag ifrån Jonas hörna ;)

Monica sa...

Jag vill se Jonas hörna :) Vad fint ni har det hemma! Kram

Nicki sa...

Okej Monica, skall bli :)