onsdag 29 december 2010

Familjen Hansen!

Igår hade vi fin besök av familjen Hansen. Var jätte länge sedan vi sågs så var riktigt trevligt. Höjdpunkten för dom var ju självklart att få träffa lilla Nelli och för oss var ju höjdpunkten att få busa lite med Molly. Skriver exakt som Angelica gjorde på sin blogg att självklart är det ju kul att träffa Mollys föräldrar men Molly gör att man har ett leende på läpparna hela dagen. Helt underbar den lilla tjejen! Hon busar, springer omkring och pratar för fullt, känns som att det var igår hon kom till världen och var lika liten som Nelli. Tjatar om det igen nu, men tiden springer iväg, blir nästan mörkrädd. Om det ska gå såhär fort så är man ju fasen snart 40 år.

Nelli fick jätte fina presenter också, en Hello Kitty nalle, Hello Kitty strumpor och en kanin skallra. Tack ska ni ha, jätte snällt av er. Nelli ligger och busar med kanin skallran nu i sin vagga, är lite festligt för det tystnar en liten stund och sen rätt som det är så hör man hur hon börjar leka igen. Så tack, tack och åter tack för de fina sakerna.


Glömde helt bort att ta kort igår så tog denna ifrån din sida Angelica, hoppas det var okej. De är så söta så kunde inte låta bli :) Du är söt du också för den delen :) Lilla magen och allt! Lovely! Längtar som tusan nu att få träffa den lilla krabaten. Mollys lillebror! Tänk vad hon ska greja med honom sen, hennes lilla ögonsten!

3 kommentarer:

LIVET MED MAT sa...

Kortet blev fint på små-tjejerna men jag fattar inte hur jag ser ut, man ser bara två stora bröst haha! Iof har jag alltid velat ha större så jag får väl passa på att njuta nu.

Hoppas Nelli kommer ha roligt med sin lilla kaninskallra, och dom andra grejerna med för den delen!

See you lovely!

nickiwindh sa...

Ja man får passa på att njuta, nu när jag inte ammar längre så är det som två hängiga jag vet inte vad, haha.

Jag har dock aldrig önskat mig större, alltid varit glad för jag haft rätt små. Mest med tanke på träningen osv, sätter alltid på mig en tajt sporttopp så man är helt platt. Skönast så när man springer och hoppar omkring! ;)

LIVET MED MAT sa...

Ja det är som du säger praktiskt med små, och fint att man kan ha mycket tröjor och linnen utan bh!

Eller att man kunde rättare sagt, för efter amningen så har dom inte varit små och smidiga, utan något stora och hängiga.

Därav önskan av stora :)