tisdag 7 december 2010

Slut

Godmorgon!

Ja igår efter middagen så åkte jag ner till apoteket, minns känslan av hopp och lycka, men det varade inte länge. Tabletterna var slut! De ringde till Habo och gissa vad, de var slut där oxå. I hela Jönköping så fanns de endast på Ryhov. Så blev inga tabletter för mig igår utan får vänta till imorgon, för de skulle beställa dom här nere på apoteket. Så blir några dagar till av att mata med bröstet och pumpa, vågar inte låta det vara för länge, är livrädd att få stockning igen. Hur var det för er när ni slutade amma? Har ni några bra knep? Tacksam för svar och framförallt av er som slutat amma och haft mycket mjölk, för har man lite så borde det ju inte vara lika svårt, eller? Jag känner mig lika vilsen som vanligt, haha!

Ligger med datorn i sängen nu och bredvid mig så ligger det en liten tös som snarkar som bara den. Drömmer gör hon också, sprattlar och gör en massa konstiga ljud, haha så söt. Ska stänga ner datorn nu och lägga mig och krama henne, så mysigt! Hörs av sen, ta hand om er så länge, kramar!



Inga kommentarer: