torsdag 25 februari 2010

Uttråkad!

Vilken härlig torsdag!

Börjar bli uttråkad till max nu. Varit hemma hela veckan från jobbet pga att det är för mycket snö på taket, risk för takras med andra ord. Får se om de hinner klart denna veckan så man kan börja jobba nästa vecka igen. Så vad har jag hunnit med att jag göra idag, gjorde en sit-ups när jag klev upp ur sängen, tog mig till soffan där jag verkligen fastnade ett bra tag. Kände efter ett tag att nu får jag ta tag i att göra något så började att städa, plocka undan en del grejer, så alla mina nya fina saker fick plats. Tvätten snurrar för fullt i tvättmaskinen och disken blir ren och fin i diskmaskinen. Så otroligt skönt att ha både tvättmaskin och diskmaskin hemma, underlättar en hel del om man säger så. I eftermiddag ska jag och pappa försöka fixa min bil, den har börjat krångla igen. Det är något fel på vänstra bakdäcket, man hör ett "kluckande ljud" hela tiden, någon som vet vad det kan vara? Har precis bytt ut hjullagret som var helt söndertrasat, så det är inte det. Oh blir galen på bilar, jag kan inte sånt här, vad skulle man göra utan sin pappa i såna här lägen?



Tack pappa, för att du alltid ställer upp och hjälper mig!


Massa kramar


Inga kommentarer: