onsdag 3 februari 2010

Ingen vanlig dag!

Hej Allihopa!

Nej idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Daniels födelsedag, ett stort grattis till dig grabben.
Hurra, hurra, hurra!
Så på lördag blir det födelsedagsfest och utgång, ser jag verklgen fram emot :)

Så vad händer annars idag?
Jo på schemat står det:

1. Vakna.
2. Äta frulle.
3. Jobba.
4. Träna.
5. Teori och möte med fotbollen.
6. Jobba igen.
7. Äta.
8. Sova.

Hoppas mitt liv roar er ;)

Lite tråkigt att gå på mötet idag och berätta att jag troligtvis inte kommer kunna träna någon fotboll i år, allt pga jobbet. De beslutade igår att vi ska hålla öppet fram till sista april, men vi är bara 3 kvar i personalen, så jag lär väl gå in i väggen av allt. Men som många säger här i kommunen, ni kan väl jobba ideellt! JO MEN VISST! Jag är så speciell så jag klarar mig utan pengar.. Jadu, vad ska man säga.
Suck, pust och fräs!

Nej ska inte gnälla, de finns de som har det värre än mig. Det löser sig alltid på ett eller annat sätt, får bara avstå ifrån fotbollen ett tag framöver. Nej nu ska jag slänga mig i soffan och mysa med en kopp kaffe innan jag går till jobbet.

Ta hand om er.
Kramar.

Inga kommentarer: