fredag 5 februari 2010

Mitt ljuva hem!

Godkväll gott folk!

Hoppas ni har det trevligt där ute och har "freeedags myyyys" för hela slanten. Själv så har jag jobbat kväll, kom hem för ett litet tag sedan, köpte med mig en pizza, får man unna sig såhär när helgen anländer. Tänkte gå och lägga mig rätt så snart, upp och jobba tidigt imorn igen, full fart må jag säga! Kunde dock inte gå och lägga mig utan att kika runt lite på nätet och upptäckte då en mycket fin hemsida.

http://www.mittljuvahem.com/

En massa mysiga saker, precis i min smak.
Kan jag rekommendera starkt.
Har länge tänkt köpa mig en glaskupa och hittade en där, får väl slå till nu när den finns framför näsan på mig.












Nej John Blund ropar på mig, vi hörs imorn.
Ta hand om er.
Natti natti!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har varit på fredagsmys hos Sabina idag. Godis, chips och cola i mängder - får mig alltid att tänka på dig! Hehe :)I förmiddags gick jag en runda på stan och hittade ett par mysiga inredningsbutiker som jag inte sett innan. Dom hade saker som var precis i din stil! Linköping väntar på ditt besök! Hoppas ni får en toppenkväll imorgon! Kram och godnatt

nickiwindh sa...

En fredag precis i min smak :)
Jaså?
Ja jag får ta och pallra mig upp snart, synd att det krockade så nästa helg, annars hade jag kommit upp.
Kommer du ihåg vad butikerna hette?
Vi får nog en toppen kväll idag, hoppas på detta i alla fall.
Vi hörs av gumman.

Mängder av kramar!

Hanna sa...

Tyvärr kommer jag inte ihåg det... Hade du planer för lördagen också? För sara kommer ju lördag-söndag. KRAM

nickiwindh sa...

Nej men kommer nog inte vara så trevlig att umgås med efter en begravning. Ska bara ta det lugnt hela den helgen med familjen tänkte jag..