torsdag 25 februari 2010

Sol vs Snö!

Tar det aldrig slut?

Orkar inte med snön längre. Tak rasar in, skolor/dagis stängs, vägar är dåligt plogade osv. Just nu kan jag faktiskt inte komma på något positivt med snön. Vill ha vår och värme! Var inte så jätte länge sedan jag var iväg på semester, så jag kan väl skatta mig lycklig att jag fick 3 veckors sol i november, är ju inte alla som fått det. Ska drömma mig tillbaka genom att lägga ut lite bilder från semestern.


Visst ser det ljuvligt ut? Semestermålet var Islas de Margarita i Karibien. Den semestern gav verkligen allt, avkoppling, fina vita stränder, klarblått hav, nöje, äventyr, sevärdheter, god mat och dryck. Människorna vi träffade var helt underbara, glömmer dom aldrig. Så en vacker dag så ska jag åka tillbaka, det kan jag lova er. Man får försöka hålla ut till våren kommer, men är rätt trött att titta på det här hela dagarna:


Suck, pust och fräs! Nej jag ska sluta gnälla nu, ska titta vidare på Du är vad du äter, som är ett av mina favorit program. Ta hand om er så hörs vi imorn, och imorn är det redan fredag igen och då blir det Freeedags myyyys! Fredags mys på högsta nivå med min egna lilla Mama Bear :)

Massa kramar

Inga kommentarer: