lördag 13 februari 2010

Melodifestivalen!


Då var det dags igen, omgång 2 i Melodifestivalen ikväll! Väntar ivrigt att klockan ska bli åtta. Det kommer att serveras taco till varmrätt och godis, chips och en massa annat smått och gott till efterrätt. Som jag har sagt förut, kan ju inte bli bättre än såhär. Så fort det finns något gott att smaska på så blir jag genast på mycket bättre humör, någon som känner igen sig? Usch jag får nog dra ner på godsakerna, men som sagt man lever ju bara en gång, hehe :) För er som inte ska titta på Melodifestivalen ikväll, vad har ni på ert schema? Vad har hänt annars idag då, om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort alls mycket. Det enda vettiga är väl att jag har tvättat bilen, så nu är den ren och fin, i alla fall i 20 minuter till. Ska jag åka till Jonas strax och då lär bilen bli lika skitig igen. Stör mig på allt salt på vägarna, visst det underlättar väl en hel del, men fy tusan vad det skitar ner. Inte bara på bilen utan överallt!! På jobbet ser det ut som en svinstia, vita fläckar överallt av salt. Så är man duktig och städar, men egentligen förstör man bara ännu mer för man sprider runt det ännu mer. Så efter att man moppat så har man ett vitt tunt lager över hela golvet. Någon som känner igen detta? Förmodlingen gör ni det men bryr er kanske inte lika mycket som jag gör, jag lider tyvärr av "pedant sjukan". Nej ska dra mig nu, en tripp till Jönköping innan det blir allt för mörkt. Ta hand om er och glöm nu för allt i världen inte Melodifestivalen.

See you later alligator!

2 kommentarer:

LIVET MED MAT sa...

Vi åt sallad igårkväll, ingen direkt lördagsmat kanske. Men det är gott! Jag är besviken på programmet i år med, det är bara skitlåtar!

Nu ska vi gå tipspromenad! =)

nickiwindh sa...

Jag är också besviken, blev dock lite gladare i lördags för jag gillade låten Manboy, en bra låt med ett framträdande som sticker ut lite. Hoppas att de andra deltävlingarna blir bättre.