måndag 15 februari 2010

Söndag och Alla hjärtans dag!

Hoppas ni har haft en toppen helg med en extra mysig söndag som ju faktiskt var Alla hjärtans dag! 
Nähä Sherlock, det menar du inte! Hehe :P


Jag vaknade upp av världens varmaste och mysigaste kram! Tog mig ifrån sängen till soffan och där blev det frukost mys till filmen Tillsammans. Sen bar det av till Mullsjö där vi fikade hos Jonas föräldrar och sen svängde vi även förbi hos Jens, Ellionore och Jonathan. Jonathan var lika sprallig som vanligt, så vi busade och lekte som bara den. Sen började han vingla omkring lite och blev lite smågnällig, dags att få välling och hoppa i sängs. "Natti natti Tan". Sen åkte jag och Jonas förbi Konsum och handlade, sen lagade vi kyckling wook med nudlar, blev faktiskt väldigt gott. Var dock lite skeptisk, för när jag lagar mat så slänger jag i ingredienser och kryddor åt höger och vänster så man vet aldrig riktigt hur det smakar i slutändan. En skada ifrån gymnasietiden tror jag, hehe :) Sen satte vi oss framför tv:n och väntade på att filmen på trean skulle börja, vi tittade väl i ungefär 30 minuter sen stängde vi av, "sikken jävla" skit film säger jag bara, har till och med glömt vad den heter. USCH! Så det blev tidigt i säng igår, trots att jag fick 8 timmars sömn i natt så är jag dödstrött idag, det hör väl kanske till en måndags morgon. Nej nu får det bli en kopp kaffe så jag vaknar till liv, vi hörs senare idag. 

Ta hand om er. 

Inga kommentarer: