onsdag 24 februari 2010

OS!

Såååå otroligt göött!
Ännu ett guld till Sverige.
Bra jobbat :)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det var en väldans massa grejer du hade köpt här nedanför... Verkar som att ni hade en bra dag i falsketa ;)

Själv har jag just påbörjat min "helnatt". Är livrädd för att försova mig imorgon så jag får helt enkelt försöka hålla mig vaken. Tänkte underhålla mig med lite blogg-läsande, ishockey och guldceremoni. Fy faan vad spännande det var där ett tag :)

See you on friday. Puss

Nicki sa...

Ja det blev en hel del, brukar bli det när jag handlar inredningsgrejer. Måste nog flytta till något större snart, får inte plats! Hehe.

Hoppas det löser sig med din mobil gumman, blev lite paff när jag läste om att din mobil hamnat i toaletten, stackare! :/

Tyvärr så gick det ju inte så bra för Tre kronor, jäkla skit alltså. Vi har i alla fall tagit en hel del medaljer, var riktigt kul igår, skrek som en galning här i läghenheten, mina grannar måste ju trott jag slagit i huvudet eller något, hehe.

Yes vi syns på fredag, ska bli så mysigt. Ska vi säga runt 18 tiden? Lite käk, gotte och mys? Låter det bra? :) Puss Puss