tisdag 16 februari 2010

Äntligen!

Hej där ute!

Har ni ätit era semlor idag? Jag har tyvärr inte tagit tag i detta ännu, får ta mig en tripp ner till Landhs sen när jag blir sugen. Hör ju faktiskt till att äta en semla idag. Har nu äntligen fått hem lite av varorna som jag beställde härom veckan. Väntar fortfarande ivrigt på mina virkade kakor, måste blivit något fel för de skulle ha blivit skickade förra tisdagen. Får avvakta veckan ut, annars får jag kolla med posten. Ska snart ställa mig i köket och göra pannkakor, var ett tag sedan. Till det blir det vispad grädde och hallon. Har alltid haft ett begär av hallon, så det finns alltid i min frys. Ett tips för er som kanske har samma sötsug som jag har så köp hem hallon, gott att ha till mjölk, vaniljyoghurt eller så gör ni en god smoothie. Problemet med mig är att jag ofta hamnar i köket och gör en hallon paj istället, och då är det ju helt plötsligt inte så nyttigt längre. Ja ni hör ju själva, mitt sötsug är ett problem, får väl börja knapra på lite salta kex eller något, hehe. Lägger ut lite bilder på mina nya prylar, sköt om er så hörs vi imorn igen.

Inga kommentarer: