tisdag 23 februari 2010

Pyssel & promenix

Hej gott folk!
Vad gör ni en tisdag som denna?

Jag kom precis hem efter en promenix med Sara, var mycket trevligt. Blev lite kall i slutet bara för vi fick ta oss fram i en snö hög som de plogat upp på gångvägen runt sjön. Kanske är dags att man skaffar sig ett par ordentliga vinter skor. Annars idag så har jag pysslat lite med ett par gamla ramar, målade de vita och slipade runt kanterna. Oj, det säger du inte, jag gör visst det med de flesta av mina grejer nu. Fint blir i alla fall! Om en timme ska jag hem till mamma pappa. Umgås lite med dom en sväng innan Jonas kommer och hjälper dom med taket. Sen blir det väl att åka hem och sova, ska upp rätt tidigt imorn, ska ta mitt första cellprov imorn. Är nervös faktiskt, har ju fått veta att det är ärfligt på min mammas sida så har redan fått hem papper om att jag ska operera bort min livmoder och mina äggstockar när jag är i 40-50 års åldern. Känns ju sisådär men sånt är livet. Om det kan förebygga så är det ju bara att operera bort dom. Nej ska ta mig lite käk innan jag sticker till mamma och pappa, sköt om er så hörs vi imorn.
 
 
Bilder på mitt tisdags pysslande.

Massa kramar

2 kommentarer:

Sara sa...

Tack för sällskapet gumman. Ser redan fram emot våra tisdagar:)

nickiwindh sa...

Tack själv gumman.
Ja jag med, nu kommer varje tisdag bli mysig, för då får jag träffa dig :)