måndag 15 februari 2010

Dagens pyssel!

Hej svejs!

Kommer ni ihåg den där gamla vaggan som jag pratade om för några veckor sedan? Nu har jag äntligen tagit tag i att fixa i ordning den. Började först med att måla hela vaggan vit, lät det torka och sen tog jag sandpapper och slipade bort runt kanterna. Så nu har vaggan fått en gammal, mysig och Shabby Chic stil. Går snabbt och är hur enkelt som helst. Visst blir det stor skillnad? En helt ny möbel på så kort tid. Har ni några frågor kan ni skriva dom vid kommentarerna. Ha nu en toppen kväll! Hörs imorn. Kramar





4 kommentarer:

Hanna sa...

Pyssligt Nicki! Blev ju jättefint! Verkar som att ni hade en mysig Alla Hjärtans Dag också :) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig. Kramar

Nicki sa...

Hej baby!
Ja det blev faktiskt rätt fint! Kul att pyssla lite. Min helg var bra, en lugn och mysig sådan. Hur var helgen för dig? Hade du och Sara det trevligt? Tell me all about it :)
SAKNAR dig som tusan gumman.
Får planera in något snart.
Puss & kram.

Hanna sa...

Jag har mycket att berätta! Längtar tills vi ses nästa gång för jag vill inte dela ut mina smaskiga historier på nätet, haha ;) Men det var en bra helg kan jag avslöja! Kommer hem nästa torsdag. Har du något planerat den helgen? Vi måste ju hinna ses någon av dagarna i alla fall. Kram!

Nicki sa...

Menar du torsdagen den 25:e?
Jag jobbar tors 7-19 fre 6-14 lör 8-16.
Vi får försöka passa in en tid då vi kan ses.