måndag 22 februari 2010

Då var kvällen här!

Redan kväll?

Fattar inte att tiden går så fort. Har inte gjort något vettigt idag men ändå så har tiden bara rusat iväg. Lagom uttråkad nu! Jag lovade att höra av mig ikväll och då gör jag det. Till middag idag blev det en makaronlåda, kokar makaroner, steker bacon, slänger ihop allt i en form, salt och peppar, sweet chili sås, grädde, ost på toppen och sen in i ugnen. Riktigt gott! Fick nyss ett samtal ifrån Angelica och hon var uttråkad hon också, hon undrade om jag var i Jönköping för hon ville gå ut och gå en sväng. Jag befinner mig i Mullsjö i detta nu så det blev tyvärr ingen promenix. Imorn blir det dock en lång promenad, vid 13.15 imorn så ska jag möta Sara vid Landhs och sen blir det en tur runt sjön. Ska bli skönt att komma ut och röra lite på sig, jag har legat på latsidan ett tag nu. Imorn kommer Jonas också, vi ska hem till mamma och pappa och hjälpa dom med deras tak, det läcker in i uterummet så taket måste skottas av. Blir väl så att pappa och Jonas gör det medan jag och mamma gör mat, för tjejer får ju inte vistas på tak, livsfarligt enligt vissa personer! Nämner inga namn, hehe :) Nej ska väl återgå till mitt OS-tittande, finns inte så mycket annat att hitta på. Får väl bli lite kvällsmat snart också, får vad det finns för mumsigt i kylen. 


Ut och gå, ett och två.


Ta hand om er nu i snökaoset så hörs vi imorn.

Massa kramar

Inga kommentarer: