torsdag 18 februari 2010

Gomorron!

Hej allihopa!

Förlåt för att jag inte hörde av mig igår men hade fullt upp hela dagen. Här i Mullsjö så har de Sportlov denna veckan och det betyder att simhallen är fullsatt hela dagarna, vilket är jätte kul, men lite utmattande. Så när jag kommer hem på kvällen så är det direkt i sängs. Hoppas ni hade en bra onsdag, det kan jag lova att jag hade, en mycket speciellt onsdag, som jag aldrig kommer att glömma. Har ni kollat något på OS förresten? Jag har inte tittat speciellt mycket, bara de dagar som jag orkat vara vaken på kvällen, men då har man tyvärr oftast somnat i soffan och missat det bästa i alla fall, kanske är bäst att jag tittar på repriserna som går dagen efter. För man vill ju inte riktigt bli som min jobbarkompis Åsa som har nackspärr nu pga att hon somnat i soffan varje kväll sedan OS började, hehe. Så söt min lilla Åsa, hennes sista dag på jobbet igår, vilket känns fruktansvärt tungt. Så nu har både hon och Jimmy slutat, gråter inombords, kommer sakna dom så mycket. Men vi sa inte farväl ändå, vi hoppas och tror att simhallen kommer öppna igen till hösten och att hela gänget får komma tillbaka då, under kommunens regi igen. HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS! Vad händer för er idag då? Jag ska jobba kväll idag igen, rätt skönt med sovmorgon ibland. Nej nu börjar Våra bästa år, när man jobbar såna tider som jag gör så blir det automatiskt att man fastnar i såna såpor.
Får skylla på det, hehe :)
Ta hand om er så hörs vi ikväll, ska försöka skriva lite..

Massa kramar.

Inga kommentarer: