måndag 22 februari 2010

Redan måndag!

Hej alla där ute i "bloggosfären".

Då var det måndag igen och en ny vecka. Började jobba vid 12.00 idag och är redan hemma, simhallen är stängd hela veckan pga risk för takras. Så det enda jag kunde göra på jobbet var att ringa några samtal till Mullsjös och Habos skolor, grupper som hyrt simhallen, simskolor, vattengympa, pensionärsgruppen osv för att säga att simhallen inte för beträdas under veckan. Vad ska jag hitta på nu då? Det är skönt att vara ledig ibland men nu var jag verkligen inställd på att jobba hela kvällen. Får väl slappa hela dagen i soffan, tittar just nu på förlossningskliniken på tv4, helt otroligt hur ett barn kommer till världen, de är verkligen små mirakel. Tyvärr var det en liten plutt som gick bort, för tidigt född och fick komplikationer. Så några tårar har jag skänkt till honom och hans familj. Nej nu får jag skriva om något lite roligare, hur har eran helg varit? Min helg har varit helt underbar, haft det jätte mysigt ute på landet med Jonas. Tror dock inte att vi passar som bönder, men ändå kul att prova på. Nej nu kurrar det rejält i magen, måste bero på att jag är hungrig, dags att ta en tripp till köket och fixa lite käk. Vi hörs senare, det lovar jag, för nu när ska jag vara hemma hela veckan så ska jag passa på att ägna mer tid till bloggen. Sköt om er.

Jag och hundarna Ellen och Dior.

Korvgrillning vid öppna spisen.

Så här kallt var det när vi gick upp i lördags morse. Brrr!


Massa kramar

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hej! Jag råkade precis trycka "avvisa" istället för "publicera" på de två senaste kommentarerna! Kommentera gärna igen! :) Puss

Hanna sa...

Jag hade inga föreläsningar idag pga att föreläsarens tåg var inställt. Samhället har ju blivit helt handikappat i detta väder....

Min helg blev tyvärr inte som jag hade planerat, men nästa blir nog desto bättre! :)

Ha det så skönt i veckan och njut av ledigheten!

Kramar

nickiwindh sa...

Ska jag göra Hinas :)

Jag vet, nu får gärna snön försvinna, orkar inte med den längre. Jaså varför blev helgen inte som du tänkt dig gumman? Ja nästa helg blir toppen, iaf spikat mys hos mig på fredag kväll :) Ska bli så kul att träffa dig, saknar dig så himla mycket. Japp jag ska försöka njuta av ledigheten, lär väl bli helt förslappad, men men. Ha det bäst. Kramar