torsdag 4 februari 2010

En ny dag!

En ny dag är här och den är så välkommen så.
Sitter just nu i köket med en kopp kaffe och stirrar in i väggen, tur för mig att väggen är klädd med diverse söta små prylar. Önskar jag hade ett helt hus att inreda, finns inte tillräckligt med plats för mig i min 2:a. Jag menar hur kul är det att shoppa nya roliga saker, som man inte har plats för? Antingen så får man plocka ner något annat fint, eller så får man spara allt på hög. ELLER så har man framme allt och sen är allt KAOS! Vad tycker ni bäst om, mysigt kaos eller ett mer stilrent hem? Jag är nog en periodare, till olika högtider så blir det automatiskt att jag plockar fram pryl efter pryl och till slut så är det fullt med grejer. Det finns ju inget mysigare en ett hem fyllt med tomtar, lyktor osv vid juletid. Det jobbiga är ju sen att plocka undan allt, men det är det värt.

















Nej får väl sluta stirra in i väggen nu och ge mig iväg till jobbet. Hörs ikväll gott folk.
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

En tomte har du hela tiden juh.... Jag!

Puss.