torsdag 18 november 2010

Underbar dag

Godkväll gott folk! Hoppas allt är kanon bra med er, jag mår verkligen toppen!

Idag har jag varit inne i Jkpg en snabbis för att köpa lite nya kläder och jag åkte hem med ett leende på läpparna. Hittade massa fina saker, så nu kan jag äntligen klä mig i normala kläder igen efter graviditeten. Har fått gå omkring i mina mjukisbyxor efter förlossningen och orsaken till detta är inte att jag är tjock, jag är jätte smal redan men min kropp har ändrat sig lite och med det menar jag att jag har fått höfter. Så jag kommer inte i mina gamla kläder så det var oerhört skönt att få åka hem med lite nya plagg. Det enda som fattades var en vinterjacka, den gamla kan jag knappt stänga, KVÄVS! Haha! Som tur är så har jag min underbara mamma som lånade ut sin ena vinterjacka till mig så ska låna den ett tag tills jag hittat en ny jacka i rätt storlek, det var verkligen slutsålt överallt.

Efter min tur i stan så mötte jag upp min underbara vän Sara för en liten promenix. Vi gick först runt sjön och sen tyckte bägge två att det var en alldeles för liten sväng så vi gick en liten bit till och en liten bit till, tills jag blev kissenödig och var tvungen att gå hem, hehe. Tack för turen gumman och tack för att jag får ha dig som min vän, massor av kärlek till dig! Vi behöver ju inte sakna varandra allt för mycket för imorn ska vi träffas för en fika på Kyrkans hus igen, ska bli så mysigt!

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa, blir nog att jag och Nelli stannar här över natten nu när Jonas är borta. Han är iväg på hemvärnsövning igen så jag och Nelli är själva enda fram tills på söndag, så tråkigt! Tack och lov så har jag mina föräldrar nära så vi slipper känna oss alldeles ensamma. Så jag har blivit bjuden på tacos och snart ska vi fixa fruktsallad, mums! Är en riktigt gottegris jag minsann!

Nej ska gå ut till soffan och mysa lite med min dotter, vi hörs av, ta hand om er.
Många kramar!

3 kommentarer:

Sherlock sa...

Guld värt att kunna smita iväg och sova borta när gubben inte är hemma!! :D

nickiwindh sa...

Ja oerhört mysigt! :)

Sara sa...

Mitt fina fina hjärta! Se till att bli frisk nu, så vi kan ses. I love you!