lördag 20 november 2010

Som natt och dag

Ja smärtan jag känner idag är inte alls lika hemskt som den jag hade igår, plus att jag inte har någon feber. Så amning, värme, massage och ipren har hjälpt otroligt bra. Hoppas det gått över helt och hållet till imorn!

Fick tips av en vän att jag skulle prova amningsinlägg i ull för det värmer extra bra nu under vintern, så jag sökte på google och hittade några bra sidor. Beställde ett par i ull och silke från denna sidan http://www.tantgronsgarderob.se/shop.asp?sc=&meny=32 som gick på 144 kronor med frakt och allt och det är värt varenda krona.


Så ska jag försöka tänka mig för att inte gå ut och hämta posten utan jacka, inte stå i dörren i tröja och tjata med någon som ringer på och inte knäppa upp jackan oavsett om jag är så varm så svetten rinner. Nu har jag ju fått låna mammas jacka också så nu sitter det inte åt lika mkt så kommer bli skönt att kunna ta på sig en ordentlig varm och go tröja under.

Så ni som ammar där ute, tänk er för och var inte så dum som lilla jag, hehe :)

Inga kommentarer: