söndag 21 november 2010

Jul, jul, strålande jul!

Julkänsla?

Nej än är det ju inte jul men jag börjar allt mer och mer få en härlig julkänsla. Om en vecka är det redan 1:a advent och jag ska försöka pynta och fixa i ordning det mesta redan då. Jonas får leka med Nelli ett par timmar så jag får strosa omkring här hemma i lugn och ro och göra det jag tycker mest om, INREDA! Älskar verkligen alla säsongerna, då får man en orsak till att få köpa lite nytt och inreda med. Ska ta tummen ur "rumpen" och ge mig iväg till Kinnarp och Presentshoppen snart och kolla in Cult Designs nya julsaker, så mysigt! Får nog även bli ett stopp på Falbygdens Ost, och där finns något som jag saknat väldigt mycket under graviditeten, få äta ost och då menar jag alla sorters ostar, mums! På tal om julkänsla så åt jag risgrynsgröt till frukost idag och härom veckan köpte jag mig min första pepparkaksdeg. Pepparkaksdeg är som ett gift, går inte att sluta äta. Har ni fått några julkänslor ännu? Har ni köpt några julklappar? Jag har inte haft en tanke på det, haft så fullt upp med det nya lilla livet. På tal om det nya lilla livet så är det dags för käk för henne, hör hur hon frustar och grymtar där ute i tv-rummet. 

Plikten kallar, HEJ!

Ps. Mitt bröst mår ännu lite bättre idag! Så skönt!

Inga kommentarer: