fredag 26 november 2010

Expressen kändisar

En lite rolig nyhet, igår blev jag, Jonas och Nelli intervjuade av Expressen på Ljungqvist parkeringen. Kan ni gissa vad det handlade om? Ja snön, den här förbannade snön som fortsätter att vräka ner. Vi låg visst på 1:a plats med mest snödjup i hela Sverige. Snart ser man inte ut för det är så mycket snö, jag som är så liten kan gömma mig i gångarna som vi skottat upp. Jonas var och köpte Expressen idag och det enda som stod som vi sa var: "Jag har skottat 3 ggr idag, Nu får det räcka, säger Jonas Karlsson 29, i Mullsjö." Hon ställde en massa frågor och jag babblade på som bara den men jag sa väl visst inget vettigt, hehe :)


Idag på förmiddagen så var jag och Nelli och fikade med vår vän Sara, var riktigt mysigt, precis som vanligt. I eftermiddag får vi besök av Åsa, Petra och deras lilla Nea, så blir mycket fika för mig idag. Tur att det är fredag så man slipper få skuldkänslor. Nej ska lägga mig bredvid mina älsklingar i soffan nu och mysa. Trevlig helg på er där ute i "bloggosfären". KRAM!


Inga kommentarer: