måndag 1 mars 2010

Vilken mysig helg!

Hoppas ni haft en mysig helg ni också!

I fredags var Hanna på besök, det blev tacokäkande, godiskäkande och chipskäkande på hög nivå. Annars satt vi bara och pratade och hade tv:n som sällskap men kan väl inte direkt säga att vi tittade på något speciellt, blev lite OS-tittande i alla fall. Senare på kvällen kom Jonas, han skulle sova hos mig för att på lördagen var det dags för kalas, lilla Jonathan blev 1 år. Helt sjukt, redan 1 år? Tiden går snabbt, lite för snabbt enligt mig. Så när lördagen kom så åkte vi ner till Sagersväg och tillbringade eftermiddagen tillsammans med familjen Karlsson och Rath-Olsen. Fika, paketöppnande, barnbus osv. Sen bestämde vi att vi skulle tillbaka dit igen senare på kvällen för att titta på Melodifestivalen ihop med Jens och Ellionore. Till det blev det pizza, så jag har haft en väldigt onyttig helg, men det har varit riktigt gott, vilket är huvudsaken :) Hade några favoriter, Idol Anna som gick vidare och sen gillade jag Lovestoned jätte mycket, den låten var hur bra som helst. Den gick tyvärr inte vidare, vilket gjorde mig lite små sur, jag som röstade och allt. FASEN! Sen kollade vi på Law Abiding Citizen, den var riktigt bra, var dock lite trött så tror jag somnade ifrån en liten stund, lite surt när filmen är så bra. Jens somnade också, och det hördes, ZzZzZz, hehe :) I söndags så tog jag och Jonas det väldigt lugnt, blev ett besök hos hans gamla barndomskompis Carolina, det var väldigt trevligt, hon var hur mysig som helst. Så vi fikade lite och satt och tjötade. En promenad hann vi med under söndagskvällen också, sen hamnade vi i soffan, där jag trivs som bäst! Idag ska jag gå och jobba igen, känns lite konstigt i och med att man varit ledig en hel vecka, är väl van vid semester och så men nu fick man inte jobba, det är nog det som kändes så konstigt. Ska bli skönt att komma igång igen, har varit helt förslappad här hemma under veckan som gått. Nä nu får det bli lite frulle, vi hörs gott folk!

Jag och Hanna i somras!

Massa kramar

Inga kommentarer: