tisdag 16 mars 2010

Min lediga dag!

Då var det redan tisdag igen!

Har vant mig vid att vara ledig på tisdagar nu, rätt skönt att ha en dag såhär mitt i veckan. Alltid skönt med lite sovmorgon! Idag har jag hunnit med att städa, tvätta och ta en promenix runt sjön med Sara. Våran lilla tradition! Var dock väldigt, väldigt svårt att ta sig runt, rena isgatan. Så tog oss över en timme, för vi fick klättra i snöhögar emellanåt för det inte gick att ta sig fram. Så för er som har tänkt åka till ishotellet i Jukkasjärvi så kan ni komma till Mullsjö istället, hehe skoja bara ;) Kanske är dags att man köper sig ett par broddar. Då kanske man kan ge sig ut på en liten löptur också, var ett bra tag sedan nu. Ska snart iväg och handla, idag blir det en kycklingsallad och massa tzatziki. Mums! Ikväll kommer Jonas och då blir det en massa, massa mys. Nej ska dra mig till Ljunkan nu. Ha det så bra så hörs vi.


Många kramar

Inga kommentarer: