fredag 5 mars 2010

Gud vad tiden går fort!

Redan fredag?

Vet inte om ni känner samma sak, men visst går väl tiden fruktansvärt fort? Känns som att det var igår jag skrev om "fredagsmyyyys". Får väl först och främst be om ursäkt över att jag inte hörde av mig igår kväll som jag lovade, var helt slut efter jobbet så var helt paralyserad i soffan hela kvällen. Så vad händer ikväll...? Jo Jonas kommer hem till mig snart och vi ska käka hemmagjord pizza, sen sitta framför tv:n och bara ta det lugnt. Kanske ska fixa lite med min bil också, får se om vi gör det ikväll eller imorn. Imorn blir det en tripp till a6, vi ska väl mest strosa runt och kika lite, ta en fika och bara njuta av ledigheten. På söndag ska vi käka middag på Mäster Gudmunds källare, Jonas farmor och farfar och hela familjen/släkten ska fira deras diamantbröllop. De har alltså varit gifta i hela 60 år, så himla gulligt. Ska bli riktigt trevligt att träffa Jonas familj/släkt igen, de är så mysiga allihopa, tycker verkligen om dom jätte mycket. Nej ska hänga upp tvätten nu, jag är duktig och tvättar på en fredag, helt otroligt. Ta hand om er och ha nu en toppen helg. Får se om vi hörs av något i helgen eller inte, kommer som sagt ha fullt upp. Take care!



Massa kramar

Inga kommentarer: