tisdag 9 mars 2010

Sol och värme!

Vilken underbar dag!

"Tjabba tjena hallå" på er där ute i bloggosfären, allt bra med er? Jag mår kanon bra idag, vilket underbart väder vi har fått. Hoppas verkligen detta håller i sig så att våren kommer till oss snart. Idag sov jag länge, vaknade vid halv tio, det var riktigt skönt. Sen blev det frulle i soffan till Våra bästa år, varm choklad och mackor var det som fanns i kylen/skafferiet. Vad har jag mer hunnit med idag, jo blev en promenix runt sjön och på vägen hem så handlade jag lite mat som jag och Jonas ska käka ikväll. Der blir en Wook på kyckling, nudlar, sweet chili sour blandning och wook grönsaker. Ska ta tag i lite städning nu och sen hoppa ner i badkaret och slappna av en liten stund innan Jonas kommer. Ta hand om er nu så hörs vi imorn.

Massa kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm Wok! Gott...Mmmm nybadad Nicki.... ; )

nickiwindh sa...

Hoppas innerligt att det är du som är anonym Jonas. Fast iof så är det ju aldrig fel med hemliga beundrare :P hihi.