söndag 28 mars 2010

Earth Hour!

Ni släckte väl igår?

Igår klockan 20.30 genomfördes världens största klimatmanifestation. Människor i 126 länder släckte ljuset under en timme för att visa sitt stöd för klimatet. Jag hoppas att ni där hemma gjorde som jag gjorde och släckte ner.


Vad gjorde ni annars igår? Jag jobbade 7-15 och sen åkte jag och handlade lite käk som jag och Hanna ska ha ikväll, vi ska ha en mysig tre rätters middag! Nästan som halv åtta hos mig, älskar det programmet! Annars igår kväll så tog jag det bara lugnt, var hemma hos mamma och pappa, käkade lite gott och bara möös.


Detta var vad som bjöds på kvällen, helt i min smak. Sen hade vi självklart en massa godis också, hör ju till en lördag, inte sant? Nej nu ska jag hoppa in i duschen, ha det toppen nu så hörs vi av. Många kramar

Inga kommentarer: