onsdag 24 mars 2010

Hår problem!

Orkar inte med mitt hår längre, vad ska jag göra?

Jag permanentade mitt hår för ca 1 år sedan och blev jätte nöjd med resultatet. Men nu när det sakta med säkert håller på att växa ut så ser jag ut som en jag vet inte vad. Halva håret är rakt och resten är krulligt. Ska jag permanenta om det, eller låta det växa ut eller rent ut sagt bara klippa av skiten. Vad tycker ni? Mitt i allt elände så är mitt hår även smutsigare än vanligt, måste näst intill duscha det varje dag, vilket jag aldrig gjort innan. Har duschat håret ungefär 2 ggr/veckan och då har det varit rent och fräscht. Men icke nu!


Tips från veckorevyn:
Hårvård!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan ju raka av allt....

nickiwindh sa...

Om du nu så gärna vill göra det, göööör det då!

Julia sa...

Jobbigt med håret! Det som är så gött att slippa tvätta varje dag. Finns ju olika saker det kan bero på. Kan ju bero på Ppiller, hormoner, bytt schampo?? Lycka till! (En gammal kompis till Jonas)

Nicki sa...

Hej Julia!
Vilken fin blogg du har :)
Jag vet inte riktigt vad det beror på, hoppas det går över snart för börjar få lite små panik på det hela.
Jaså, hur känner ni varandra då? Spännande :)
Tack för att du skrev.

Julia sa...

Tack detsamma! :)

Hmm, vi umgicks rätt mycket i samma "gäng". Med Ida, Choffe, Cederwall...! :)

Det va så lite så! Hoppas det löser sig med håret!

Sara sa...

Du är fin i båda hjärtat! Men det är ju alltid kul med att vara lite "vårfräsch"! :) Varför inte klippa det lite kortare?! ;)

Nicki sa...

Okej, trevligt trevligt :) Är du den Julia som brukar hänga med till Öland osv? Tycker mig känna igen dig ifrån en del kort jag sätt.

Jadu Sara, varför inte? Page kanske? Kommer dock aldrig våga det men ändå.. :)

Nicki sa...

Jag missuppfattade det hela, Jonas förklarade vem du var.. ;)

Emelie sa...

Nicki, en brun page har vi ju sagt. (eller iaf en page=)

Nicki sa...

Jo jag vet Emelie, vet inte om jag vågar bara. Färga det brunt vågar jag absolut inte..!
Jag är en riktig fegis!