onsdag 3 mars 2010

Solsken även idag!

Visst är det underbart att äntligen få se solen?

Jag har då minsann längtat, mer än ni kan ana. Mötet med Daniel gick bra igår, tror inte jag hakar på men lät som en seriös produkt. Ska inte gå in på detalj men det handlar i alla fall om en vitamindryck. Nog om detta, tisdags kvällen tillbringade jag hos Jonas, det var jätte mysigt, vi gjorde inget särskilt bara mös och tog hand om varandra. Jag är så kär i min lilla plutt, behöver inte göra något speciellt när jag är med honom, räcker att jag får vara i hans närhet och titta på han. Ojojoj, låter jag lite som en fjortis nu eller? Kanske blir så när man är kär, vad vet jag, hehe :) Idag har jag jobbat, var hyffsat mycket folk och badade, vill att det ska komma ännu mer så vi får behålla vår simhall. Imorn blir det ett långt pass 7-19, hela 12 timmar, så vi får se om jag hör av mig imorn på bloggen eller inte, beror på om jag överlevt arbetspasset, hehe. Sitter hemma hos mamma och pappa nu, de ville bjuda på middag och det tackar man ju inte nej till. Fläskfile, ris och sås står det på menyn, inte fy skam. Nej ska ta och käka nu, ta hand om er så får vi se om vi hörs imorn som sagt, vi får hoppas att jag överlever.

Massa kramar

Inga kommentarer: