tisdag 23 mars 2010

Tisdag och regn!

Äntligen regnar det så snön försvinner!

Har längtat efter denna dagen, nu ser man verkligen hur snön försvinner allt mer och mer. Jag kan väl beskriva känslan ungefär som att vinna på lotto. Idag har jag traskat runt sjön med Sara, en trevlig tur där vi till 98% pratade om fotbollen, både hon och jag saknar den som tusan. Hon la av förra året och jag har inte kunnat vara med något i år pga arbetstider. Vi tränar mån och ons kvällar och gissa vilka kvällar Nicki jobbar? Ja ni gissade rätt, mån och ons kvällar. I helgen spelade de DM match emot Trollhättan och förlorade tyvärr med 6-0, bara att ta nya tag. Tränarn ringde och frågade om jag ville vara med och spela men i och med att jag inte rört en boll på hela försäsongen så kändes det bara fel. Har inte ens ordentliga skor, har inte köpt nya pga att jag inte kunnat vara med och träna. Har ni haft en bra helg förresten? Jag har haft en toppen helg, i fredags tog jag och Jonas det lungt, käkade pizza och kikade på televisionen. I lördags var jag på födelsedagskalas hos K, vi firade henne och Tonfisk. I söndags hälsade jag och Jonas på hos mamma och pappa, där blev vi bjudna på räkmackor, att det var gott! Vräkte i mig 3 stora mackor, sen var det kanelbulle och kaffe efter det. Magen stod rätt ut inprincip! Efter jobbet kommer Jonas till mig, då ska vi åka till hans föräldrar och fika, sen ska vi åka och handla och laga mat ihop ikväll. Annars har det varit och kommer förbli en lugn och skön ledig tisdag. Ta hand om er så hörs vi nog av imorn.

Saknar er tjejer!

 Me and Mr. Maskot!


Många kramar


Inga kommentarer: