tisdag 30 mars 2010

Endorfinerna rusar i kroppen!

Tack gode gud för grundkondition!

Idag blev det en löprunda med Sara runt sjön, det gick faktiskt förvånandsvärt bra. Trodde aldrig jag skulle orka, har inte tränat på ett bra tag. Så det sprudlar i kroppen av lycka, nu vet jag att jag orkar, så nu är det bara att ta tag i det igen. Känns verkligen jätte bra! Annars idag så har jag varit på Mullsjö Bostäder och sagt upp min lägenhet, för er som missat det så flyttar jag och Jonas ihop den 18 juni. Blir tyvärr dubbla hyror i juni, men det är smällar man får ta. Problemet då är att jag inte har något jobb och vad jag hört så tar a-kassan jätte lång tid att få så jag har väl inga pengar då. Får lösa sig på något sätt, hum? HJÄLP! Ikväll ska jag och Jonas hälsa på hos min kusin Sandra, Kalle och lilla Tuva. Ska bli trevligt att få träffa dom, är tyvärr väldigt sällan vi ses. Fråga mig inte varför, det tar 10 minuter att åka mellan Habo och Mullsjö men men så är det, alla har fullt upp med sitt. Känner ni också av det? Tiden bara rusar iväg. Det är liksom snart redan april. Herregud! Nej nu ska jag fixa i ordning lite i köket, plocka ur diskmaskin osv.

Take care! Puss & kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du nu orkar jobba i morgon efter ett sånt löp pass runt sjön, hihi. visste du skulle klara detta, skam den som ger sig. Syns snart HJÄRTAT KRAM MAM.