fredag 26 mars 2010

Råttan är borta!

Äntligen tagit tag i råttboet!

Idag fick min kära mor äran att slinga mitt hår, har haft en utväxt nu i flera månader. Så nu har jag i alla fall tagit ett steg i mitt hår problem som jag skrev om härom dagen. Nu är det äntligen fredag igen, vilket känns hur skönt som helst, det tråkiga är att jag jobbar imorn också, så helgen är ju iof förstörd. Märkte ni där hur jag var jätte positiv och genast blev jag negativ, hehe. Är nog något fel på mig. Sorry! Annars ikväll så ska jag umgås med mamma och pappa, blir grillat till Så ska det låta. Äntligen har det börjat igen, älskar det programmet. Höjdpunkten på hela veckan :) Vad ska ni hitta på ikväll?

Ni får skratta precis hur mycket ni vill, det kan jag lova att jag har gjort. Jag ser inte vetig ut på kortet, men ibland får man minsann bjuda på sig själv, hehe :)

Slutresultatet!

Fredagsmiddag: grillad fläskfile, (fryst)färskpotatis, stekta champinjoner, sallad med fetaost, oliver och vitlök. En klick creme fraich franska örter och persilje och vitlökssmör.


Hoppas ni har en trevlig fredagskväll, njut nu ordentligt med godis, chips och en massa annat smått och gott. Ta hand om er så hörs vi!
Kramkalas!

Inga kommentarer: