onsdag 30 mars 2011

Vattenkoppor!

Det jag befarade igår är nog tyvärr sant. Vaknade upp nu med en massa nya prickar, plus att man ser att vissa är fyllda av vätska. Det kliar satan och jag ser ut som ini helvete. Ska ringa ner till vårdcentralen sen och se vad de säger. Vad jag hört är det rätt farligt att få det som vuxen och inte så hemskt bra att få när man är så liten som Nelli. Jäkla skit alltså!

Förlåt till alla de jag träffat de senaste dagarna som inte haft vattenkoppor, tyvärr kommer ni nog få det. FÖRLÅT!



Ps. Lägger upp bilder på mig själv senare.

3 kommentarer:

Mari sa...

stackare! ingen fara, man kna ju inte veta innan!!! Vi får se vad som händer! krya på dig! kram

Hanna sa...

Åh, jag satt precis och tänkte på att jag vill se en bild!! Vilken knäppis tänker väl alla nu men jag har ju alltid varit fascinerad av olika sjukdomar ;) Jag kommer ihåg när jag hade vattenkoppor. Var inte speciellt gammal då men det var ändå ett helvete! Helt sjukt att du inte fick det som barn. Hoppas verkligen att det går över så fort det bara går och att Nelli blir skonad. Jag säger som alla andra: potatismjöl!!! Tänker på er. Massa kramar

Hanna K sa...

Buuhhh! Stackare.. Hoppas du inte kliar sönder dej bara! Ta hand om er! Kram