måndag 21 mars 2011

Helgen!

I fredagskväll så var jag hemma hos Angelica och Molly-bus på tjejkväll. Det var jag, Angelica, Molly, Angelica, Caroline och Charlotte. Ett mycket mysigt och trevligt gäng! Hoppas jag att vi gör om snart igen. Vi käkade en jätte god tacopaj som Jimmy hade fixat, en god sallad till det och efter så blev det en massa godis och chips. En fredag precis i min smak, hehe! Molly ringde mig på tordagskvällen och frågade om Stampe följer med och det är väl självklart att han ska med, så de fick leka av sig lite. Molly matade honom och hon blev jätte glad för den lilla presenten som Stampe hade med sig. Gud vad jag älskar den där lilla tjejen <3

Molly & Stampe äter ostbågar!

I lördags så var vi först och hälsade på hos Nellis farmor och farfar, fixade alla bilderna ifrån dopet. Sen blev vi bjudna på middag. Efter vi varit där så åkte vi direkt till Nellis mormor och morfar där vi tog efterrätten, kaffe och kakor. På vägen hem så slängde vi reklam, pantade burkar/flaskor och handlade lite gott inför kvällen. 

Detta smaskade vi i oss på lördagskvällen!

I söndags så var vi hemma hos Jesper och Charlotte och firade Charlottes födelsedag. Vi fick smörgåstårta och jätte goda kakor. Alltid kul att träffas för tyvärr ses vi väldigt sällan, vi bor inte långt ifrån varandra men ändå är det så. Får bli ändring på detta tycker jag. Nelli var lika snäll som vanligt och gjorde inte mycket väsen ifrån sig. En snäll liten tjej vi har! När vi kom hem så passade jag på att städa lite så jag slapp göra det idag och guuud så skönt det är att slippa det nu. En riktigt slappar måndag istället för att städa och tvätta som jag brukar göra. Ja idag är det måndag igen och just nu sover Nelli och jag passar på att blogga lite. Vi har busat och lekt som bara den idag, är så kul nu när hon kan ligga på magen och leka med sina egna leksaker, greppa och uppskatta saker och ting. Hon hoppade ett bra tag i hoppgungan och gapade och skrek av lycka, sen däckade hon i min famn, hehe. 

Bus och lek bland sina leksaker!

Inga kommentarer: