måndag 7 mars 2011

Måndag morgon!

Godmorgon!

Jag är dödstrött, knappt sovit något i natt då det verkar som jag är på väg att bli sjuk..!? Jag får så ibland så jag ska inte säga att det är så än men har i alla fall ont i halsen och är snuvig och jag kan verkligen inte sova då. Försöka andas genom munnen, sen känner man hur det bränner av det onda i halsen och så är man så torr så man får slicka sig runt munnen stup i kvarten, hehe. Jobbigt värre liksom! ;)

Nu ligger Nelli i vår säng och har sin morgongympa, jag tittar glatt på och önskar att jag hade samma energi. Hoppas hon blir trött snart igen så vi i alla fall kan somna om i en halvtimme, timme. Oh tänk så skönt det skulle vara. Jag är lika dum som vanligt och drar fram datorn när jag går upp med henne, sen blir jag sittande här och upptäcker sen att klockan redan är 8 och Nelli sover som en liten gris. Oj, när somnade hon? Så stänger jag av datorn och somnar om själv, sen dröjer det bara en liten stund sen vaknar hon, då brukar hon väl ha sovit ett tag innan jag ens upptäckt det, haha ;)

Nej nu börjar hon lugna ner sig lite, ska försöka göra det samma, plus byta bajsblöja känner jag nu, blä!
Hörs sen.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Lilla Hjärtat, inte bli sjuk nu.
Mycket att göra till helgen.
Kram Kram Kram MAM.

nickiwindh sa...

Jo är sjuk! :(