onsdag 9 mars 2011

Så blev det!

Det fick bli "tryggare kan ingen vara". Sen hade vi fått sjunga en låt men jag kommer inte på någon som skulle kunna framföra den. Hade min syster varit hemma så hade jag frågat henne, för hon kan sjunga, och riktigt bra dessutom, resten i familjen låter som kråkor, haha! Sen frågade även prästen om vi eller faddrarna ville läsa några rader, och jag är så hes nu så jag knappt hörs när jag pratar och Jonas ville inte. Så vi tänkte att Hanna skulle göra det ;) Skoja bara med dig gumman! Gjorde jag dig lite nervös nu? ;)

Nu blir det pommes och korv här på Finkgatan.
Hejs svejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"för hon kan sjunga, och riktigt bra dessutom"..stort tack för den kommentaren, aldrig har någon någonsin sagt att jag kan sjunga (vad jag kommer ihåg iaf), o bra..?! :D hihi vad glad jag blev nu! Hoppas ni får en jättebra dag, önskar så jag kunde vara med
(men jag är med i tanken, som vanligt!!!), blir nog ett jättefint minne o ni verkar ha allt under kontroll.
LOVE YOU SOOO/Tina puss

nickiwindh sa...

Önskar att ni kunde vara här, men jag vet att ni finns med i tanken, alltid!

Älskar dig, saknar dig!
Puss