torsdag 17 mars 2011

Ändrade planer!

Blev inte alls som jag planerat idag. Blev en tripp in till Jönköping istället, och ett besök på A6. Jag och Nelli hämtade upp mamma på vägen så vi slapp att gå själva i affärerna. Vi fixade lite presenter och sen tog vi en fika på IKEA. På IKEA köpte jag även lådor till Nellis bokhylla, den lilla bortskämda ungen har fått så mycket grejer så vi måste redan köpa lådor och lägga allt i, får inte plats i hyllan längre :) Blev även ett stopp på Backamo i Bankeryd på vägen hem, finfina grejer :)
Ordning och redan, vad tycks? 

Sen var det ju det där med dopkorten också, det skulle fixas idag men Jonas föräldrar hade inte lagt in korten på datorn än och de hade med sig kameran idag på en konsert som de skulle gå på. Så det dröjer nog ett litet tag till tyvärr, man måste ha tålamod gott folk, hehe :) Lovar att det kommer innan nästa vecka i alla fall, hehe :)

Nej ska fixa och trixa lite nu, imorgon bär det av ner till bvc, Nelli ska få 5 månaders sprutan! Sen efter det ska vi träffas på Kyrkans Hus och fika lite med mammorna och bebisarna och om Nelli är kry och pigg så tar vi en liten promenad efter det. Är så skönt att bara kunna gå upp, kläderna ligger framme, skötväskan är packad osv, jag är en riktigt latmask på morgonen. 

Vi hörs av imorgon. GODNATT & SOVGOTT!

2 kommentarer:

Mari sa...

Så fint har hon det...å vilka snygga lådor...måste oxå köpa ngt sådant, köpte lite andra men de va inte så bra å de passade inte så bra, behöver fler ändå...Tack för idag!

nickiwindh sa...

Tack själva! Nu är jag äntligen hemma :)
Nejdå det var plogat hela vägen hem nu, så skönt!