tisdag 15 mars 2011

Fika & promenad!

Hej på er!

Blev tyvärr inga bilder idag utan både jag och alla ni där ute får klara er ända tills på torsdag. Då lovar jag att jag ska lägga ut lite bilder ifrån dopet. Hoppas ni orkar vänta!

Idag har jag och Nelli träffat mammorna och bebisarna ifrån föräldrargruppen. Först blev det fika på Kyrkans Hus och sen en skön promenad runt sjön i strålande solsken. Så skönt! Vi stannade även till på torget här i Mullsjö, jag köpte en rosa söt fleece för 50kr och en rosa vit randig body för 20 kr, sa först att jag inte skulle köpa något men kunde inte låta bli när det var så billigt!

Just nu sitter jag i mitten av soffan med datorn i knät, Nelli sover på min högra sida och Jonas sover på min vänstra sida. Jag har i alla fall sällskap av tv:n som står på, Teen mom på MTV.

Blev en riktigt slappar kväll här hemma idag, ska ge mig ut i köket nu och fixa och trixa lite. Funderar på att baka lite, men vad? Några bra tips?

Lägger ut ett litet smakprov idag ifrån dopet, det är ifrån mamma och pappas kamera och de har inte den nyaste kameran direkt så är inte världens bästa kvalitet, det är därför jag vill vänta tills vi fått se alla de andra korten ifrån de "bra kamerorna", hehe :)


Trevlig kväll!

Inga kommentarer: