fredag 25 mars 2011

Träning!

Jag börjar få lite smått panik för jag inte tränar någonting nu förtiden. Får inte ens för mig att göra några situps här hemma, nopp ingenting! Jag har gått ifrån att träna varje dag till att inte träna överhuvudtaget. Vad ska det bli av mig? Jag vet att hullet jag har på magen är ifrån graviditeten och att jag inte har mycket hull, men det är en jäkla massa slapp hud. Vad ska man hitta på för att få bort det? Promenader hjälper fasen inte! Får nog ta tag i löpningen igen nu när snön är på väg bort. Hur gick det för er efter er graviditet/förlossning, hur fick ni tillbaka lusten att börja träna igen? Jag känner mig som en riktigt latfis! För att köpa gymkort kan man ju glömma, för det första har man inte råd och för det andra har man inte den tiden. Vad ska jag göra? Help me!

1 kommentar:

Tina sa...

JAG har tom. börjat träna, har ju egentligen aldrig tränat sådär självmant, bara genom jobb/skola osv..fick bara för mig en dag att nu jäklar!(man blir ju inte yngre heller förresten..gulp), du borde göra det du känner för, jag vet att du gillar att springa,men du är ju faktiskt ute mycket o går( o med vagn dessutom)...så träning får du ju på ett sätt! (jag kör ett aerobics-pass hemma, styrketräning hemma, o "springer" lite, eller joggar mest runt fotbollsplanen..o inga dyra gym-pengar) Har du lagt av med fotbollen helt?? Jag tror lusten börjar komma tillbaks hos dig, annars hade du nog inte ens tänkt tanken..eller??! LOVE YOU (fina dopbilder förresten!) P&K Tina