fredag 4 februari 2011

Trött!

Då var man betydligt mycket bättre idag, så skönt! Trodde igår att jag var helt frisk men på kvällen fick jag springa på toaletten igen och tillbringade större del av kvällen och typ halva natten där. Fattar ingenting för det här har verkligen inte varit som en vanlig maginfluensa. Jag brukar åka på maginfluensan 1-2 ggr/år och varje gång så vaknar jag mitt i natten, spyr som en galning och sen kommer det även i nr 2. Så brukar det hålla på i ett halv dygn och sen brukar jag bli bättre, är lite hängig dagen efter bara. Denna gången så kände jag redan i måndags att något var på g, var helt groggy hela dagen. Sen bröt det ut under natten och sedan dess har jag varit sjuk, och idag är det fredag. Så har varit sjuk i 4 hela dygn, fy fan! Frågan lyder om det var maginfluensa eller om jag ätit något konstigt? Det lär man väl aldrig få svar på och lika bra är väl det.

Ligger just nu i soffan helt utslagen, tog tag i städningen innan idag och det blänker så fint här nu men usch vad trött jag blev. Kroppen har verkligen inte återhämtat sig ännu, kanske är bäst att ligga här i soffan och vila ett tag till Jonas och Nelli kommer hem. De är och hälsar på hos Jens och Jonathan och sen skulle de förbi hos Nellis farmor en sväng också. Börjar sakna dom nu så snart får de se till att komma hem.

Nej känner att John Blund är på väg, ska ta mig en liten eftermiddags-nap nu. Kramar!

1 kommentar:

Hanna K sa...

Usch stackare! tur att det är på bättringsvägar nu då:) Men du kan ha fått vinterkräksjukan? den är ju långvarig precis som din har varit.. Kram