torsdag 17 februari 2011

Klarvaken Nelli, Superduper trött Nicki!

Jag vaknade 03.40 av att Nelli låg och jollrade och lekte i sitt rum, tog då in henne till vår säng för att få henne att somna igen. Lyckades efter en stund och jag kände hur jag kom närmare och närmare att somna själv, rätt som det var så började hon igen. Nu sitter jag i soffan och en klarvaken Nelli ligger i sitt babygym och leker. Hon pratar för fulla muggar, nästan ekar här ute i vardagsrummet. Hoppas detta är en engångsföreteelse, annars får jag lite smått panik! Har förberett hennes mat men hon verkar inte ett dugg hungrig så hon vill bara leka, vad ska man göra nu liksom? Det är ju bara att vara vaken och se glad ut och hoppas på att vi får sova hela natten i morgon. Hon sover knappt ingenting på dagarna längre så tycker det här är konstigt. Hon brukar iof sova en hel del på kvällarna men igår kväll så gjorde hon inte det, för då hade vi Tony på besök så då blev det bus med honom och sen åt hon gröt en gång mitt emellan de vanliga måltiderna, så just nu fattar jag ingenting!

What do I do now?

2 kommentarer:

Monica sa...

Tack så mycket för grattiset till knytet! Nu blir det inte en lugn stund på kalasen på hjälmen framöver :) Kram!!

nickiwindh sa...

Så lite så gumman! Nej nu kommer det vara fullfart, haha! Ska bli så himla kul, längtar till augusti nu :)