fredag 25 februari 2011

LR Hälsa & Skönhet!

Igår vad jag, Nelli, mammorna och bebisarna på LR party hos Mari och Arvid.

LR Hälsa & Skönhet är ett tyskt företag som funnits i över 20 år. Genom LR kan man köpa produkter för hud, hår och kropp. Kosmetika, parfymer, kosttillskott, aloe vera-produkter i alla dess former och mycket, mycket mer. 

https://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=817

Jag var 328 kronor fattigare när jag gick därifrån, köpte en foundation och en rouge, som passade min hudtyp/färg som är ljus och kall. Sen ångrar jag mig lite att jag inte köpte aloe-vera dagkrämen för mitt ansikte var lent som ett bebisansikte hela dagen igår. Så nästa gång beställer jag nog den plus rengöringsmoussen. Jag är fast i fällan! Haha ;)

Tack för igår Mari!

3 kommentarer:

Berit sa...

Så gick det med det "jag ska INGET" köpa ;-) *asgarv*
Och du, du måste lära dig att koppla av... Stress är inte bra
Stora kramen till dig!!

nickiwindh sa...

Haha jag vet ;) Det var riktigt bra grejer alltså :)

Jag vet ska försöka koppla av ordentligt i helgen nu, så gott det går i alla fall.

Kram!

mari sa...

Haha...så kul så tänker jag alltid oxå men går alltid därifrån å ha köpt ngt! Men visst var de bra saker till bra priser?! Kul ja det får du köpa...bara att säga till när du vill så fixar vi det!

Kramar