lördag 26 februari 2011

Bad i falköping!

Dagens dyk fångat på film ;)

Myser i vattnet med mamma!

Nelli skrattar!

Trött Nelli!

Russin?

Idag var jag, Nelli och Nellis mormor och badade i Falköping på Odenbadet. Det verkar som att lilltösen kommer älska vatten precis lika mycket som mor sin. Började lite försiktigt med att gå runt med henne i vattnet i min famn, sen la jag henne lite på magen och till sist så fick hon prova på att dyka ner under vattnet. Det var riktigt kul att se, hon kom upp och såg jätte chockad ut, som att hon inte visste om hon skulle skratta eller gråta. Hon var glad och hade ett leende på läpparna hela tiden, var det sista som hon tröttnade, hon däckade så fort vi bytt om, helt slut, hehe ;) Detta jag kan rekommendera starkt, åk till något badhus i närheten och bada med era små, så himla kul! 

4 kommentarer:

Monica sa...

Ni ser ut att ha haft en mysig dag :) Nelli ser ut att trivas som fisken i vattnet :) Kram!!

Sherlock sa...

Vi åkte upp till svärmors bubbelbad, gick himla fint det med.. Man ska ju inte ta med de små innan de är 3 månader. Och minstingen är bara två :( Men jag längtar!

Yvonne sa...

MYS,PYS dag med barn o barnbarn. Underbart o så kul att Nelli storm trivs i vattnet. Lik sin mor o mormor :):):)

nickiwindh sa...

Det var helt underbart!
Får bli en tripp snart igen :)