tisdag 22 februari 2011

Insamling!


Idag startade Angelica och Nina en insamling till Therese och hennes familj. 

"Vi vet att många sitter hemma och vill hjälpa till. Om alla bidrar med något så kan vi tillsammans hjälpa familjen en bit på vägen.

Vi har startat ett konto som vi sätter in pengar på, sen kommer vi lämna in det i en klumpsumma till familjen nästa vecka. Om det fortsätter sättas in efter det fortsätter vi föra över pengarna till dom.

Pengarna kommer gå till de extra utgifter som familjen ställts inför dom här hemska veckorna.

För över ditt bidrag, alla summor- stora som små- är till stor hjälp! Skriv gärna ditt namn, men det går även bra att vara anonym!

Bjud in fler till detta, så alla har chansen att hjälpa till". 

För er som vill skänka ett bidrag så kan ni höra av er till mig på min mail windh87@hotmail.com så lämnar jag ut mer information angående kontonummer osv. Vill inte skriva kontonumret rätt upp och ner här på bloggen då jag inte riktigt vet vilka alla är som läser min blogg. 

Tack på förhand!

Inga kommentarer: