tisdag 12 oktober 2010

Vart tog dagen vägen?

Idag blev det en tripp till Falköping (Falsketa) med mamma. Vi besiktigade hennes bil, gick igenom :) En sväng till Falbygdens ost, där alla julsaker redan var upplockade, lite väl tidigt men så mysigt så. Ett besök hos mormors syster Gun och hennes man Lars, och så blev det fika såklart! Hemvägen gick över Kinnarp och min favoritaffär, Presentshoppen. Så blev minsann lite shopping idag också, en ny lampa, ett vitt högt fyrkantigt litet hus med små söta små fönster, perfekt såhär när höstmörkret kommer. Sen köpte jag en sök liten hängare men små hjärtan och änglar där jag tänkte hänga vanliga kort, julkort osv. Sen köpte jag även lite nya plastblommor och två vykort från Cult. Tänkte sätta in de söta små vykorten i ramar och hänga i Lillskrutts rum. Kan ta kort på allt nytt imorgon så ni får se på bild, kanske är svårt att förstå när jag skriver. Nej ska fortsätta titta på fotbollen nu, Sverige ligger under mot Holland med 2-0, JÄKLA SKIT! Heja Sverige, tänk 0-0, hehe.

Hörs imorgon!
Natti natti.

Inga kommentarer: