onsdag 20 oktober 2010

Nelli

Nelli
10-10-17
kl. 09.43
2480 gram
46 cm



5 kommentarer:

Hanna K sa...

Såå vackert mamma nicki :)

Sara sa...

Är så glad för er skull! Och hon är hur fin som helst, så lik dig gumman:)

Sandra sa...

Hon är verkligen underbart söt lilla Nelli! Jag sa ju att det skulle bli en tjej! ;) Hon är väldigt lik sin söta mamma! :) Så hur känns det nu såhär efteråt? Blev det som du tänkt dig med förlossningen? Ja, förutom att hon tittade ut en dag tidigare vill säga. Måste i alla fall kännas underbart att ni nu fått träffa erat lilla underverk! :) Kram på er!

Qamilla sa...

Grattis till dockan!! =)

nickiwindh sa...

Tack alla! :)

Ja det blev ju en liten tjej i alla fall, jag som hela tiden trott det varit en liten pojk. En liten underbar Nelli tittade fram istället, så himla go och söt. Njuter av varje sekund, tittar på henne, luktar på henne, ja vill göra allt med henne, hehe. Ja förlossningen var väl som jag tänkt mig fast alla dessa känslor kan man ju inte föreställa sig förrän man är där. Tårarna bara sprutade och all smärta och obehag bara försvann så fort man fick se henne. Känns rätt kul såhär efteråt att man fick gå igenom både värkar och ett kejsarsnitt, nu vet man lite hur bägge delarna känns. Slapp ju krystvärkarna i alla fall, det hade jag nog inte överlevt med tanke på hur ont de vanliga värkarna gjorde. Nej ska återgå till mitt arbete som mamma nu, matdags och mysdags på g. Tack än en gång!

Många kramar Nicki.