tisdag 31 maj 2011

Fika & bus med mammorna och bebisarna!

Hej!

Idag är det tisdag och i vanlig ordning så brukar vi träffas i föräldrargruppen. Idag struntade vi i Kyrkans Hus och träffades hemma hos Mari och Arvid istället. De bjöd på goda frallor, tårta och kakor. Alltid lika trevligt att träffas och de små busar och leker precis som vanligt. Maja är tyvärr inte med på någon bild, fråga mig inte varför men jag tror hon bytte blöja precis när jag tog de här korten. Sen av någon konstig anledning så togs det inga fler kort. När vi hade fikat så tog vi en promenad runt sjön. En helt perfekt dag, med sol, värme och trevligt sällskap. Tack snälla ni! 

Arvid, Nelli och Noomi!

3 Busfrön!

Nelli-bus alldeles varm och svettig!

Nelli somnade i vagnen med ryggstödet uppfällt. 
Jag märkte inget på ett tag utan Berit fick säga till mig. 
Stackars Nelli, nackspärr ggr 1000! Hehe ;)

1 kommentar:

malin sa...

nämen.. sötnöt. då måste hon ha varit trött :)